Παιδαγωγική ομάδα: Καλλιόπη Μπεχράκη (Φιλόλογος), Σταύρος Δροσάκης (Μαθηματικός), Κατερίνα Χριστοδούλου (Αγγλικής Γλώσσας)

Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν η εφαρμογή στο πεδίο των γνώσεων και των δεξιοτήτων που οι μαθήτριες αποκτούν στην τάξη αναγνωρίζοντας, συνδυάζοντας και χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους από την Ιστορία, τη Λογοτεχνία, τις Κοινωνικές Επιστήμες, τις Φυσικές Επιστήμες και την Αγγλική Γλώσσα , ενεργοποιώντας έτσι την κριτική τους σκέψη. Κατ’ αυτόν τον τρόπο ενισχύονται η συνεργατική μάθηση, η βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση καθώς και η διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση των θεμάτων στο πλαίσιο της ολιστικής εκπαιδευτικής προσέγγισης. Οι γενικότεροι θεματικοί άξονες στους οποίους κινήθηκε το πρόγραμμα ήταν: Πολιτιστική Κληρονομία, Αειφορική διαχείριση των μνημείων, Αρχαία ελληνική τεχνολογία, Θεατρική παιδεία, Μεσογειακή Διατροφή.

Οι μαθήτριες εργάστηκαν στις κατά τόπους επισκέψεις σε ομάδες με ειδικά σχεδιασμένα φύλλα εργασίας αφού είχε προηγηθεί μελέτη των συγκεκριμένων τόπων σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του προγράμματος.

Πραγματοποιήθηκαν τρεις εκπαιδευτικές επισκέψεις:

  1. Το κέντρο της πόλης του Πειραιά
  2. Σούνιο και Θορικό Λαυρίου
  3. Αγρόκτημα αναγεννητικής γεωργίας Μεσογαίας, Μαρκόπουλο Αττικής

Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργαστήκαμε με την ΚΟΙΝΣΕΠ Συν-πράξις Μεσογαίας Αττικής και το Mediterranean Information Office for Environment, Culture and Education for Sustainable Development.