Οι μαθήτριες Φωτεινή Ρέπα (Α5), Μαρία-Ειρήνη Φραδέλλου (Β3), Κωνσταντίνα Ζαχαράκη (Β1), Αικατερίνα Γκαλιαντίνα (Β1) έλαβαν μέρος στην 21η Συνδιάσκεψη του ΕΚΝΕ για την επιλογή της Εθνικής Αποστολής που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην 65η Διεθνή Σύνοδο του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου Νέων στο Lviv της Ουκρανίας. Οι εργασίες της Συνδιάσκεψης διεξήχθησαν στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων Νέα Γενιά Ζηρίδη στα Σπάτα από 26-29 Μαρτίου 2010. Οι συμμετέχοντες μαθητές από τα συμμετέχοντα λύκεια της Αττικής χωρίστηκαν σε 10 επιτροπές και επεξεργάστηκαν διαφορετικά θέματα ευρύτερου ευρωπαικού ενδιαφέροντος. Η γλώσσα εργασίας ήταν η Αγγλική.

Συγκεκριμένα, η μαθήτρια Φωτεινή Ρέπα συμμετείχε στην επιτροπή ΙΤRE Committee on Industry, Research and Energy με θέμα «Emergency code to reduce CO2 emissions: What role should the nuclear energy have in fighting climate change??/ «Ο ρόλος της πυρηνικής ενέργειας στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής».

H μαθήτρια Μαρία-Ειρήνη Φραδέλλου συμμετείχε στην επιτροπή CULT Committee on Culture and Education με θέμα ? Too many graduates for too few jobs? Is Europe?s current focus on a knowledge-based society restricting the development of n innovative society?. Is it now the time for European countries to reassess whether increased participation in tertiary education is beneficial for Europe?s future??/ «Πάρα πολλοί απόφοιτοι , πολύ λίγες δουλειές: « Εφθασε η στιγμή να επαναξιολογήσουμε αν η αυξημένη συμμετοχή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι θετική για το μέλλον της Ευρώπης;»

H μαθήτρια Κωνσταντίνα Ζαχαράκη συμμετείχε στην επιτροπή JURI με θέμα ? With copyright infringement becoming a growing risk to innovation and investment: how could European countries regulate open source media without stifling competitions?/ «Πνευματικά Δικαιώματα: Πώς θα μπορούσε η Ευρώπη να δημιουργήσει κανόνες για τα μέσα ανοιχτής πηγής χωρίς να στραγγαλίσει τον ανταγωνισμό¨»

H μαθήτρια Αικατερίνη Γκαλιαντίνα συμμετείχε στην επιτροπή TRAN με θέμα «Committee on Transport and Tourism: Under the light of delivering the Greek ransom: How should the EU handle similar situations, ensuring its role as a security protector, whilst promoting international trade security ??/ Υπό τη σκιά της παράδοσης των λύτρων για το ελληνικό πλοίο στη Σομαλία: Με ποιο τρόπο θα πρέπει η ΕΕ να χειρίζεται παρόμοιες καταστάσεις, εδραιώνοντας τη ρόλο της ως παράγων ασφάλειας κι όχι ως παραδούς λύτρων προωθώντας ταυτόχρονα την σταθερότητα του διεθνούς εμπορίου»

Τις μαθήτριες προγύμνασαν οι εκπαιδευτικοί Χ. Κανελετοπούλου (Φιλόλογος) και Α. Χριστοδούλου (Αγγλικής Γλώσσας).