?Ecclesiazousae/Assembly Women: Female Initiative through Time?

Το Πρόγραμμα Διαδικτυακής Πλατφόρμας της Επιτροπής Πολυγλωσσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης eTwinning δίνει την ευκαιρία σε μαθητές από όλη την Ευρώπη να μελετήσουν πολιτιστικά κυρίως θέματα, να αναζητήσουν τις κοινές ρίζες τους, να συνειδητοποιήσουν την πολιτισμική τους ταυτότητα στην ευρωπαϊκή της διάσταση και να κατανοήσουν όλα αυτά που μας κάνουν όμοιους αλλά διαφορετικούς. Το έργο που επιλέξαμε για φέτος έχει τον τίτλο «Assemblywomen: female initiative through time/ Εκκλησιάζουσαι: η γυναικεία πρωτοβουλία ανά τους αιώνες».

Πρόκειται για τη μελέτη της κωμωδίας του Αριστοφάνη «Εκκλησιάζουσαι» στο ιστορικοκοινωνικό πλαίσιο της λήξης του Πελοποννησιακού πολέμου και της θεσμικής κρίσης της πόλης των Αθηνών σε αντιδιαστολή με την νομική και εθιμοτυπική εξίσωση της κοινωνικής θέσης των γυναικών στην Ευρώπη που ξεκίνησε μετά το τέλος του Α Παγκοσμίου Πολέμου. Εταίρος του έργου είναι το Λύκειο ΙΕS Josep Miquel Guardia, Spain με συντονιστή τον εκπαιδευτικό κ. Eduard Mayans Mevel, καθηγητή Αρχαίας Ελληνικής και Λατινικής Γλώσσας. Το έργο συντόνισε για το Ράλλειο Λύκειο η εκπαιδευτικός κα Αικατερίνη Χριστοδούλου, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας. Η γλώσσα εργασίας είναι η Αγγλική.

Οι μαθήτριες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα: Αλοίζου Ευγενία, Αναγνωστοπούλου Μαρία, Λίλα Ρομαλιάνα, Βλαχούλη Σοφία, Δράκου Παρασκευή, Κουτρούκη Ευαγγελία, Μποζινάκη Δήμητρα, Ζουμπλιού Μαράννα, Σταυροπούλου Χριστίνα, Γιδοπούλου Πηνελόπη, Κώτσου Ευαγγελία, Μπίτα Μαρίνα, Πασχάλη Καλλιόπη, Φέστα Μαρία, Πετρολέκα Φωτεινή, Σπανού Μαριάννα, Ελευθεριάδη Σιμέλα, Κατσουλάκου Ευφροσύνη, Καζιάνη Αικατερίνη-Κοραλία και Κωστοπούλου Ευαγγελία. 

Συνεργαζόμενα σχολεία:

 

hellas.jpg

Σχολείο:

Ράλλειο Πειραματικό Λύκειο Θηλέων Πειραιά (Ελλάδα)

Υπεύθυνοι Καθηγητές:

Χριστουδούλου Αικατερίνη

 

RALLEIOS

spain-flag

 Σχολείο:

IES Josep Miquel Guardia, (Ισπανία)

Υπεύθυνη Καθηγητής:

Eduard Mayans Mevel

NORVEGE

Παρουσίαση των εργασιών του έργου

?Ecclesiazousae/Assembly Women: Female Initiative through Time?

Διακρίσεις του έργου

eTwinning Label