Το θέμα της ερευνητικής εργασίας συνδύαζε την κατανόηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των εφήβων αλλά και την προαγωγή της ψυχικής συναισθηματικής υγείας τους μέσα από την ενάσκηση των δικαιωμάτων.

-Μετά το χωρισμό σε ομάδες ερευνήσαμε το θεσμικό πλαίσιο, την εφαρμογή τους, και τη στάση της κοινωνίας όταν πληροφορείται την παραμέληση, κακοποίηση, παράνομη εργασία, τους τρόπους σκέψης της κοινής γνώμης. Ερευνήσαμε επίσης την αφύπνιση δικαιωμάτων μέσα από το τραγούδι, φιλμ, διαδραστικό παιχνίδι.

- Προσκαλέσαμε μέλος από το συνήγορο του παιδιού για ανάπτυξη περαιτέρω εννοιών.

- Συντάξαμε ερωτηματολόγιο με σχετικές ερωτήσεις και φτιάξαμε τις ερευνητικές πίτες γράφοντας σχόλια για τ? αποτελέσματά μας.

- Διασφαλίσαμε έτσι το συνδυασμό του συναισθήματος με την επιστημονική μέθοδο, την κριτική σκέψη, την προσωπική ευθύνη στις αξίες που απασχολούν τα δικαιώματα των εφήβων.

- Οι ομάδες, κατασκευάσαμε μικρά γλειφιτζούρια από σοκολατένιες γελαστές φατσούλες που μοιράσαμε στις συμμαθήτριές και στους καθηγητές μας. Η χαρά μας εκφράστηκε και με το εορταστικό και χαρούμενο περίβλημα του τεχνήματος.

- Συνθέσαμε τη γραπτή εργασία, Ρ.Ρ., καθώς και ένα video για την παρουσίαση που εισέπραξε το χειροκρότημα όλων.

Η γνώση, η ευαισθητοποίηση, ο στοχασμός, η άποψη και η ευθύνη και η επιστημονική μέθοδος ήταν οι κύριες συνιστάμενες στην ερευνητική μας εργασία.

Υπεύθυνη Σταυρούλα Αλευρομαγείρου (ΠΕ 13)

Είμαι έφηβος έχω δικαιώματα.