Την Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014 ο Όμιλος Μάθησης και Αναψυχής «Έξω» οργάνωσε Εκπαιδευτική-ψυχαγωγική εκδρομή στα Μέθανα.

Η ομάδα αναχώρησε από την Πλατεία Τερψιθέας του Πειραιά με λεωφορείο και έφτασε στα Μέθανα λίγο πριν τις 11. Επισκεφτήκαμε το Υδροθεραπευτήριο το οποίο ήταν όμως κλειστό κι έτσι το περιεργαστήκαμε μόνο από έξω, είδαμε τα νερά με το λευκό χρώμα και την έντονη μυρουδιά θειαφιού-υδρόθειου. Μετά από λίγη ξεκούραση αναχωρήσαμε για την Καμένη Χώρα, ένα πολύ μικρό οικισμό, με ελάχιστα σπίτια, κάτω ακριβώς από το ηφαίστειο. Από την Καμένη Χώρα συνεχίσαμε με τα πόδια για την κορυφή. Σταματήσαμε σε ένα σπίτι για να δούμε τα «ψυγεία», τρύπες μέσα στο βράχο με σταθερή θερμοκρασία χειμώνα καλοκαίρι. Σε περίπου σαράντα λεπτά, σκαρφαλώνοντας στο απότομο μονοπάτι φτάσαμε στην κορυφή του ηφαιστείου με την καταπληκτική θέα προς Πειραιά, Αίγινα, Αγκίστρι αλλά και προς την πλευρά της Πελοποννήσου. Μείναμε για λίγο να θαυμάσουμε το τοπίο, είδαμε τον "κρατήρα", μια σπηλιά στην κορυφή, φτιαγμένη από πεσμένους ογκόλιθους πετρωμένης λάβας και επιστρέψαμε.

Ήταν μια πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα εκδρομή, στην οποία μάθαμε πάρα πολλά και εντυπωσιακά πράγματα για τα ηφαίστεια και την προσφορά τους στον άνθρωπο.